I'm only happy when I know you're with me

Trots motgångar, så som sjukdom, stress, trötthet, alltför mycket som snurrar i min hjärna och annat som är sådär småjobbigt måste jag säga att jag njuter av livet. Två dagar till i skolan så är man ledig. Jag har klarat av tvåan i FKF, som sägs vara det jobbigaste året, vilket jag måste hålla med om. Jag har aldrig varit så stressad och trött på allt som heter skola som jag har varit det här året. Men ändå har det varit ett fint år. Mycket har hänt, med mig och mina medmänniskor. Men vi har tagit oss igenom det, vi har klarat det. Jag skulle inte ha klarat det här året om jag inte skulle ha varit omringad av underbara och vackra människor. Tack!


Kommentarer
Postat av: Nanna

Hjärta dig!

2011-05-26 @ 14:02:39
URL: http://vattendroppe.blogspot.com
Postat av: Emma

sv: åh vad kul och höra!! är ledsen för att jag tappat stinget lite...

2011-05-30 @ 11:29:58
URL: http://myscenario.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0