I hope to find it in the end

Ibland saknar jag personen jag var för ett år sedan. Gladare, mindre stressad, mindre trött, mindre humörsvängningar.
Stressen blir för mycket ibland. Stress över skola, körkort, pengar, hälsa etc. Jag borde bli bättre på att ta hand om mig själv, det är så lätt att fokusera på andra. Vilket är bra förstås, men ibland måste man tänka på sig själv lite också.
Jag borde ta tag i den enorma högen med skolarbeten, men istället skjuter jag det från mig och gör andra saker istället. Det kanske känns som en smart sak att göra i stunden, men om man tänker efter är det nog kanske inte så bra.
Hej kvällsfilosoferingar då man är sjukt trött men inte kan sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0