I can't tell you what it really is, I can only tell you what it feels like

Ååh, nu vill jag bara att allt som känns skit ska försvinna. Jag är trött på mitt berg-och-dal-banehumör. Jag vill bara ha en vecka som jag mår bra precis hela veckan. Det är en tid sedan jag har fått må bra en hel vecka.

I helgen är det Humlefestival och jag hoppas verkligen att det blir roligt så att jag får något annat att tänka på.

Sådär på tal om annat så gillar jag regn. Det är skönt att sitta inne och göra ingenting förutom att titta ut genom fönstret och drömma sig bort.


Kommentarer
Postat av: Feliciaa

Casting Crowns - Praise you in this storm

De ordnar no sej, du måst bara lit på Gud

å sätt ögonen ti honom så får du allt fixa :)

tycka om dej! <3

2010-08-02 @ 21:29:55
Postat av: Maria

jo, ja väit :)

tycker om dej Felicia! <3

2010-08-02 @ 23:09:56
URL: http://getitright.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0