Mitt 2011

Juni


Domhär två typerna, plus Gustav, kom till Närpes. Det var riktigt trevligt.


Jag var på grillkväll hos han till vänster. Det var jag och typ 10 karar. Men roligt var det!


Jag firade midsommar med ett gäng fina människor och min kamera funkade inte.

Juli


Jag spenderade ännu mera tid med dessa två.

Augusti


Jag spenderade en helg på Joels villa med dessa pojkar. Vi hann även med ett besök på Jeppisdagarna.


Jag for till Simone och Elinas villa med ett fint gäng.


Jag var på Linnea och Farags bröllop.


Jag var inte så glad som skulle ha kunnat vara. Jag brydde mig om saker jag inte skulle ha brytt mig om.


Skolan började och jag flyttade in med fina flickan på bilden och en annan fin flicka som jag tyvärr inte har någon bild på.


Det blev många kaffekoppar med många olika människor.


Firade villa-avslutning med de två på bilden plus Joel. Det var en rolig kväll. Bilden är från morgonen efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0