denhär staden äger vi

Efter att ha skrivit textkompetens spenderade jag min fredag med hon den där Lena.



Vi skrattade, och skrattade, och skrattade lite till. Sen gick vi på stan. Sen lagade jag lasagne, vilket resulterade i ett bränt finger och en sjuk tå. Jag gick till tåget och mötte den där Voitby-fjanten som kom hem från stället bakom takana. Vi åt mat med Nannisen, Nannisens gullegris och Lenalainen. Lasagnen var god. Sen gick Lenalainen hem och Nannisen och hennes gullegris diskade. Voitby-fjanten och jag tittade på Prison Break och promenerade så småningom iväg mot Sion. Kvällen avslutades med ett sedvanligt besök till ABC med Gustav, Jakke och Voitby-fjanten.



En bild på Voitby-fjanten. Från i somras.

Kommentarer
Postat av: Nanna

Vilken fin Voitby-fjant :)

2011-09-19 @ 10:19:18
URL: http://vattendroppe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0