studentkalas och dylikt

Igår hoppade jag på bussen mot stan ännu en gång. Dagen spenderade jag med min syster, vilket var riktigt najs! Hon visade mig bilder från Spanien-resan, vilket fick mig att vilja åka ut och resa ännu mera. Simon och Frida joinade efter några timmar, vi for till torget och åt glass och sen for dom hem. Jag for hem och tog det lugnt en stund, och sen kom Citt, Joel, Jakki, Koppen och Jacke och gjorde mig sällskap. Det blev en riktigt bra kväll.

Idag har jag varit på besök hos två nyblivna studenter, det vill säga Simon och Jakki. Nu är jag fylld med smörgåstårta och annat gott, så jag är så mätt att jag snart spricker. Det var synd att jag inte hade möjlighet att åka på några fler studentkalas, men ett stort grattis till alla som fick studenten idag! Kameran blev tyvärr inte använd idag, så jag har inga bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0