sommaren har nått sitt slut

Imorgon packar jag mina saker och flyttar till staden vid havet igen. Det känns lite vemodigt att sommaren har nått sitt slut, men annars känns det skönt att jag får flytta tillbaka till Vasa igen. Den här hösten ska bli bra, det har jag bestämt! Inget drama, inga krossade hjärtan, inget bråk, ingenting som gör att jag inte orkar. Det ska bli den bästa hösten på tre år. Ojdå, vilka krav jag sätter på den stackars hösten. Men jag har ett härligt gäng människor runt mig, så det ska nog bli bra. Puss och godnatt, nu ska jag försöka få lite sömn.

Kommentarer
Postat av: lena

hede tycker ja låter som in bra plan! :)

Ugefär samma plan har jag å :)

å bara man har inställningen att e int ska var na åv allt hede förjäkliga utan bra! så gar e no allti betär iallafall :)



ja tycker om dig <3

2011-08-15 @ 07:51:05
URL: http://nattsomvantar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0