you spinn my head right round, right round

Idag har jag:
- varit megatrött
- saknat mina sitta-på-trappan-stå-på-parkeringen kompisar som båda var borta från skolan
- fått nya sitta-på-trappan kompisar, för tillfället iallafall
- spelat brännboll
- spenderat eftermiddagen med underbara Nanna
- druckit kaffe med underbara systeryster

Ikväll har jag:
- pratat nonstop om ingenting med fina Johanna
- frusit rumpan av mig sittandes på en bänk vid stranden
- haft knasiga telefonsamtal
- varit cool i Gusas bil tillsammans med Jakke och Johanna

Det har kort och gott varit en helt awesome dag, och imorgon får jag äntligen komma hem till mami och papi. Gullat!


Och som avslut på detta ack så fina inlägg får ni en ack så snygg bild på Johanna och mig i vår ack så vackra discosminkning från Vanha. (Johannas bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0