Vi är lördagens änglar som virvlar i stan

Den här helgen har varit en såndär fin helg fast det egentligen inte har hänt så mycket.
I fredags satt jag på en väldigt varm balkong med dom där fina pojkarna Alan och Simon, var på ungdomssamling i Sion med massa fint folk och var allmänt knasig som jag blir när jag blir alltför trött och är omringad av folk jag tycker så mycket om att det nästan gör ont.
I lördags var jag hemma mest hela dagen, spenderade tid med min fina mamma, drack kaffe och var på en promenad i det fina vädret. På kvällen kom den där fina flickan vid namn Julia på besök. Vi tänkte titta film, men vi blev så slöa och trötta så vi bestämde oss för att ta en tur med bilen för att pigga upp oss själva. Vi hämtade upp Tobias och for till café Albert där vi träffade på Sandra och två berusade pojkar som tyckte vi var vackra flickor. De var ganska underhållande, men också obehagliga på ett sätt. Så vi for iväg efter en stund.
Idag har jag packat, suttit i en bil med mamma och pappa och nu spenderar jag resten av dagen med den där fina pojken Jacke. Mycket trevligt.

Kommentarer
Postat av: Julia

aaws, ja tycker om dig! <3

hehhe, får ja släpp nu?? :D haha ;)

2011-04-20 @ 21:06:32
URL: http://juliaregina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0