Tio tusen meter upp i luften ser jag allt så klart

Gårdagen bestod av en helt vanlig skoldag som slutade med två timmar av filmtittande/sovande.
Efter skolan satt jag på balkongen en liten stund och bara njöt av våren. Det var fint.
Sen kom Fridulis till stan, så jag gick dit, drack kaffe, tittade på då hon packade ner nästan allt hon ägde och fick sen agera bärare av hennes alla väskor. Sen for vi ett varv till ABC och pantade flaskor. Efter det for vi hem till mig igen och satt på balkongen och åt daim tills vi fick så tråkigt att vi for till Smedsby för att vänta på han den där Simon, för att sen förfölja honom till Sion, bara för att säga HEJ och HEJDÅ, och sen for vi till hon den där Emily och drack kaffe. När Frida hade åkt hem till sitt Vörå igen gick jag till Jacke och tittade på fotboll. Sen blev det en tripp till ABC med Niclas, Simon och Gustav, sen tillbaka till Jacke och chilla tills jag blev alltför trött och gick hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0