I found myself listening

Den här torsdagen har varit en bra torsdag. Den kanske inte började så jättebra, huvudvärk är inte något jag tycker så jättemycket om. Men huvudvärken försvann efter en stund, och jag var glad. Min energi var på topp och så var det tydligen också för resten av klassen. Jag tror aldrig att jag har haft så roligt på en juridiklektion som idag. Och gymnastiken var väldigt underhållande också.

Efter skolan gick jag till födelsedagsbarnet och drack kaffe, och efter det åt jag tomatsoppa med Nybä och Fanny. Omnomnom. Sen gick jag till andra trappuppgången för att hälsa på knasbollarna. Vi for till Lidl och handlade ingredienser till en kladdkaka och diskuterade varför man ska använda säkerhetsbälte.

Och kvällen avslutades med kaffe med systeryster och hennes coola vän Eemeli.

Där fick ni en fin beskrivning av hur min dag sett ut. Totalt ointressant, jag vet, men vad kan man, haha.


och så avslutar vi med en egobild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0