And then I’ll be happy, I swear

Idag vaknade jag med ett fruktansvärt humör och vädret gjorde inte saken bättre direkt. Grått, kallt och rått.
Men med dagens gång steg mitt humör sakta men säkert. Mitt på dagen hade jag bara lite svårt att veta hur jag skulle bete mig, så jag gjorde det man inte ska göra, ignorerade personerna i fråga. Efter det skrev jag ett finskaprov som gick "åt röven" som en av mina kära vänner brukar säga. Men det tar vi inte så hårt, nu hoppas vi bara på att jag är godkänd.

Lite senare på dagen hittade den ack så älskade vårsolen fram igen, så Alan och jag satte oss på balkongen och bara njöt av livet. Efteråt kom en annan pojke och pratade lite förstånd i mig, så förhoppningsvis ordnar det sig nu. Annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra.


Han är en bra grabb den där Alan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0