Mitt 2011

November



Hade glögg- och spelkväll med pojken på bilden plus tre pojkar till.


Jag klarade körkortet och läste massa böcker.


Jag läste Bibeln.


Jag drogade Navy CIS.


Jag drack hinkvis med kaffe.


Vi firade farsdag och åt en god kaka som mamma bakat.


Jag var på kaffe-date med dessa snyggingar.


Jag lärde känna denhär snyggingen bättre.

December


Jag var på Julias (hon till vänster) 18-årskalas.


Jag drack glögg och pratade om allt möjligt med två underbara flickor, Nanna och Felicia.


Jag firade Finlands självständigthetsdag med dessa tre.


Vi hade julshow. Detta är den berömda herrbaletten.


Såhär söt var jag på julshowen.


Vi fick jullov. Såhär såg det ut när Nanna och jag skulle julstäda lägenheten.


Min fina storasyster (hon i mitten) tog examen. Det firades med mat på Fransmanni.


Det blev dan före dopparedan och julförberedelserna var i full gång.


En fin julafton. Min snygga syster och jag.


Nyårsafton spenderades med finaste Fanny.

Det var mitt 2011. Det har varit ett bra år, men jag har mött många motgångar också. Men nu är det över, och ett helt nytt år ligger framför mig. Jag ska göra mitt bästa för att det ska bli ett riktigt bra år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0