Mitt 2011

September


Felicia hade 16-årskalas och där fanns mycket fint folk.


Jag blev kär i denhär bilden.


Såhär såg det ut när jag försökte koncentrera mig på skolarbete.


Jag saknade denhär typen.


Vi skrev vår första studentskrivning. Såhär såg det ut kvällen före.


Mesta av min lediga tid spenderades med denhär snyggingen.


Nannisen blev myndig och hade kalas för massa personer hemma i Voitby. Bilden föreställer henne och hennes gullegris. Och saker hände som inte skulle ha fått hända.

Oktober


Lena och jag var ungefär såhär pigga varje dag. Och jag närmade mig mitt körkort med stormsteg.


Mina söta föräldrar och jag for till Vassor och hälsade på hos min syster och hennes andra hälft.


Jag kände mig fucked up.


Jag fick höstlov och spenderade min tid med att droga Skins och dricka hinkvis med kaffe.


Jag blev kär i denhär bilden.


Vi var ett gäng fina tjejer som for och red på Bergö. Finaste dagen på länge!


Här är alla snyggingar på bild.


Felicia och jag hade en äta-oss-tjocka-på-godis-kväll. En fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0