hold me close, safetly rest in your arms

Idag har jag varit till Vasa på barnlägerplanering. Becka och jag försökte ordna så att alla barn fick någon plats att sova. Det gick ganska så bra faktiskt.
Efter planeringen hämtade pappa mig, så for vi till Solf för att hälsa på min farbror och hans familj. Där fick jag agera barnvakt åt min gulliga kusin. Han lekte att en pafflåda var en balkong som han skulle klippa sönder.
Imorgon ska jag sova länge och sedan klippa gräs. Egentligen borde jag packa upp allt jag tagit hem från Vasa också, men jag orkar inte, det är allt för mycket.

Allt börjar ordna sig nu tror jag. Det känns så iallafall. Hoppas det fortsätter så också.

Kommentarer
Postat av: Emma

re: skönt att höra :) och tack så jättemycket!

2010-06-01 @ 09:32:18
URL: http://myscenario.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0