vackert.

Idag har varit en dag som jag tycker om. Dock var skolan inte det roligaste, hade huvudvärk till tusen. Efter skolan pratade jag en stund med Ida, vilket alltid är lika trevligt. Sen for jag på pizza med Nybä och Elin och sen på kaffe till Jakki, Jacke och Simon.
Efteråt for Nanna och jag ut på en cykeltur. Vi satte oss på en sten och pratade jättelänge så fortsatte vi att cykla (eller hon cyklade, jag satt på) tills vi satte oss på en brygga och pratade ännu mera. När det började regna cyklade vi mot stan igen och drack te hos mig. Vi satt och tittade på månen, stjärnorna och molnen och konstaterade att världen är vacker. Vi hade det alldeles mörkt förutom ett ljus som brann.
tycker om den flickan <3

Kommentarer
Postat av: Nanna

den flickan tycker om dig åxå:) i hjärtat.

2010-09-05 @ 18:11:40
URL: http://vattendroppe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0