Jag sitter ensam här och undrar var vi hamnar härnäst

Idag lyckades jag sova bort halva dagen (vilket inte är så ovanligt om man heter Maria Jansson). Jag tänkte stanna hemma hela dagen och bara ta det lugnt, men jag tröttnade efter några timmar, så jag for till café Albert med Maurits och där träffade vi på Tobo och Julia. Vi bestämde oss för att åka och se film. Vi fjollade på och vår humor var lite låg, men det har den varit ganska länge när det gäller min del, haha. När filmen var slut for Julia och Tobo hem, medan Maurits och jag körde runt ett tag och fjollade lite till. Det har varit en bra dag med andra ord.


Jag vet att ni älskar mina egobilder, så därför får ni en till. Nej, men jag har inga andra bilder för tillfället, är för lat för att orka plocka fram kameran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0