aggressionsutbrott och dylikt

Idag kom Joel och drack kaffe. Jag hade ett av mina aggressionsutbrott och slängde saker på honom, stackars liten. Men jag tror inte han tog det så hårt, för han skrattade. Sen gick jag till Simon och Jakki med Frida för att ha studiecirkel. Till en början gick det inte så bra, men sen kom vi faktiskt igång med läsandet. Sen hade jag ett till aggressionsutbrott, men det var inte så farligt. Och imorgon skriver jag en biologitent som jag inte kan något om, plus att jag ska ta tjuren vid hornen och försöka reda ut allt det jobbiga. Förhoppningsvis kommer det att gå bra, men jag brukar vara lite dålig på att prata om sådana saker med personer, speciellt denna person. Men nu ska vi tänka positivt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0