But together we can be alright

Igår var en bra dag. Efter skolan gick jag till min fina vän Ida, drack kaffe och satt på balkongen och njöt av solskenet. Efteråt packade jag, gick till skolan, fjollade på där en stund med Ida, Frida, Gustav och Simon. När klockan var ungefär fyra gick Simon och jag hem till honom. Han skulle sova och sa åt mig att jag skulle väcka honom, vilket jag gjorde, men det var inte så uppskattat, dock var det riktigt roligt. På kvällen var det ungdomsmöte i Sion, vilket var riktigt najs. Efter mötet for Simon, Gustav, Joel, Becka och jag mot Närpes. Vi skjutsade Becka hem till Petalax och gav oss sedan av mot Närpes. Väl när vi var där körde vi runt lite och sen for vi hem till mig och chillade före vi gick och la oss. Imorse åkte dom hem och nu sitter jag och pluggar lite hissa i väntan på Julia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0