Jag tittar bort och låtsas som det regnar

Två helt fantastiska flickor och en helmysig lägenhet, ångestframkallande samtal som slutade med skratt, långa promenader långt efter läggdags, förberedelser inför studentskrivningarna, kaffe med min alldeles underbara syster, en ungdomssamling med mycket fint folk och en jättebra predikan av finaste Jossan, en tur till O'Malley's med goda vänner, en promenad hem med otroligt mycket skratt och dålig humor, en fin frukost med en av de fantastika flickorna som jag har turen att bo med och besök av två av mina favoritpojkar. Det är min vecka i stora drag. En helt bra vecka med andra ord.


Nanna och jag kan det här med att vara snygga. Jag är glad att jag får bo med dig, du fantastiska flicka!

Kommentarer
Postat av: Nanna

Oj Maria, vilken fin helg :P

Tack söte, du är själv nåt av det finaste som finns! <3

Oj om de fanns ett <3 stort nog att beskriva tacksamheten att få va din vän och roligheten över att få bo med dig^^

2011-08-22 @ 14:44:52
URL: http://vattendroppe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0