They can tie me up, call me a clown, but I ain't gonna lose you

Här sitter jag i lilla Yttermark och försöker skriva fem sidor på slutarbetet som ska inlämnas på måndag. Mitt sällskap är den håriga, gråa katten och mitt kära kaffe. Angående skrivandet går det lite som det går. Jag har skrivit en sida hittills, vilket enligt mig själv är ganska duktigt, men så ser man på de andras facebook statusuppdateringar och ser att vissa har skrivit 10 sidor. Hjälp, är det enda jag kan tänka då. Helst av allt vill jag bara krypa ner under täcket och titta på några avsnitt av Skins, men icke sa nicke, här ska skrivas så pennan ryker (eller tangenterna egentligen, men det låter bättre med pennan, hehe).

tyckte det var en ganska fin bild. källa: weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0