We would have made the neighbours jealous

Gårdagen började med att jag var jättetrött och på dåligt humör, men det blev bättre under dagens gång. Efter skolan blev jag bjuden på kycklingsallad och jordgubbspaj av Julia. Det var gott.
När jag gick hem läste jag på psykologitenten vi har imorgon, men jag orkade inte läsa så jättelänge, så jag ringde åt Ida. Vi gick till stan ett varv och köpte vindruvor och sedan gick vi och satte oss på en gräsmatta och pratade och hade det trevligt medan vi väntade på Jacke. Sen gick vi hem till Jacke och sen for vi på kaffe med Elin.
När Elin for hem tillbaka gick vi hem till mig och sov/försökte sova.
En mycket trevlig dag i korta drag.

Kommentarer
Postat av: LOL KOSSA

VET DU va ja kom påå.. nää ja minns int nå mer <3

2010-05-10 @ 08:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0