ett tidsfördriv att dö för

Idag har varit en bra dag. Vackert väder gillas mycket. Har suttit på gräsmattan utanför skolan så fort jag fått chansen. Plus att jag nu inte behöver gå runt och undra över saker mera, och det är jätteskönt. Jag hoppas att mitt goda humör håller i sig en längre tid.
Nu är det bara en och en halv vecka kvar i skolan. Jag har bara en uppsats som ska skrivas och ett finskaprov som ska läsas på, sen är jag fri. Jag behöver sommarlov, haha.


Felicia får stå för bilden idag. Jag saknar den flickan <3

Kommentarer
Postat av: Felicia

Saknar dej mee<3 men du vill ju aldrig komma hem :O visar tänderna

2010-05-20 @ 18:11:39
Postat av: maria

haha, ja kommer ju häim fö häile somarin nästa häli :D

2010-05-21 @ 09:37:20
URL: http://getitright.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0